Zwrot w produktu w sklepie stacjonarnym oraz internetowym

Ponad połowa Polaków korzysta z okresu wyprzedaży i właśnie w tym czasie dokonuje zakupów. Obniżone ceny towarów oraz gratisy dołączane do zakupów, zachęcają do kupowania produktów. Ceny promocyjne obowiązują zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. Warto znać swoje prawa w zakresie zwrotu przecenionego zakupu. Jeżeli chcemy zwrócić produkt, który zakupiliśmy przez internet domowy, to jedynie w tym kanale możemy tego dokonać. Na zwrot zakupionego towaru mamy dwa tygodnie od momentu jego odbioru. Zwrotu produktu można dokonać nawet po jego rozpakowaniu, sprawdzeniu jak działa sprzęt czy przymiarce ubrania.

Trzeba pamiętać, że kilkukrotne użycie produktu zmniejsza jego wartość i sprzedawca może obciążyć klienta kosztami. Jeżeli kupiliśmy produkt w stacjonarnym sklepie i chcemy go z powrotem oddać, musimy liczyć się z tym, że sprzedawca może nam odmówić. Przyjęcie towaru zależy od dobrej woli sprzedawcy, który nie ma wcale takiego obowiązku. Niektóre sklepy mają wytyczne, które określają możliwość zwrotu zakupionego towaru. Zazwyczaj do produktu muszą być dołączone metki czy oryginalne opakowanie. Jeżeli chcemy zareklamować kupiony towar to mamy na to dwa lata od zakupu. Tutaj nie ma różnicy czy dokonaliśmy zakupu w sklepie stacjonarnym, czy internetowym.

zobacz termookladki www.azspodlasie.eu